Головна | Реєстрація | Вхід | RSS Вівторок, 19.03.2024, 09:48

Ізяславський районний Будинок творчості дітей та юнацтва

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Методична допомога

НА ДОПОМОГУ КЕРІВНИКУ ГУРТКА

ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ГУРТКА

******************************************

Поради керівникам гуртків при підготовці до заняття

1.Опрацюйте розділи програми, які треба вивчати на занятті.

2. Вивчіть матеріал цього розділу.

3. Проаналізуйте навчальний матеріал.

4.Сформулюйте мету заняття. Дайте відповідь на запитання, чого б вихотіли досягти в результаті заняття.

5. Уявіть колектив групи, окремих вихованців, постарайтесь намітити їхній шлях до реалізації задач заняття.

6.Виберіть найбільш результативні методичні прийоми для даних вихованців.

7.Співставте обрані прийоми зі своїми можливостями, визначте свої дії на занятті.

8.Обміркуйте структуру заняття, його хід.

9.Зафіксуйте все підготовлене у плані або конспекті.

10.Повторіть про себе або в голос вузлові моменти плану.

11. Перевірте себе:

а) які факти, загальні поняття повинні бути засвоєні на занятті;

б) яке вміння формуються на даному занятті;

в) які світоглядні поняття, моральні чи естетичні оцінки необхідно сформувати на даному занятті;

г) якого роду емоційну реакцію варто викликати в учнів при вивченні даного матеріалу.

12. Приходьте в кабінет раніше початку заняття. Переконайтесь, чи все підготовлено до заняття, чи чисто у кабінеті, чи підготовлено наочне приладдя. Домагайтесь, щоб всі вихованці вас вітали, але не витрачайте на цебагато часу.

13. Почніть заняття енергійно. Необхідно вести заняття так, щоб кожний вихованець із початку до кінця заняття був зайнятий справою.

14. Захоплюйте вихованців цікавим змісто мматеріалу, розумовою напругою, допомагайте слабким повірити у свої сили. Тримайте в полізору усю групу. Запобігайте спробі порушити робочий порядок, проводьте інструктажі з ОП та ТБ.

15. Звертайтесь трохи частіше з проханням, запитаннями до тих, хто може зайнятись на занятті іншою справою.

16. Дайте вказівки вихованцю, над чим варто працювати, перевірте виконання даного завдання. Це буде привчати до дисциплінованої праці. Вихованець буде звикати до того, що вказівки керівника гуртка треба виконувати обов’язково.

17. Закінчуйте заняття загальноюоцінкою. Оцінюйте вихованців за старанність. Подякуйте усій групі й окремим вихованцям. Нехай вихованці відчують почуття задоволеності від результатів праці на занятті.

18. Припиняйте заняття на перерву. Нагадуйте про обов’язки чергового.

19. Утримуйтесь від зайвих зауважень.

20. Не допускайте конфліктів із цілою групою, а якщо він виник, не затягуйтейого, шукайте розумні шляхи його розв’язування.

21. Пам’ятайте: там, де є сумніви у правоті керівника гуртка, не кажучи про ті випадки, коли вина його безперечна, конфлікт повинен вирішуватись на користь учнів.

22.Пам’ятайте слова М.Добролюбова: “Справедливий керівник – це такий керівник, поступки якого виправдані в очах вихованців

ДЖЕРЕЛО: САЙТ НАУКОВО – МЕТОДИЧНОГО ЦЕНТРУ З ВИХОВНОЇ ТА ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ  http://vuhovna-hoippo.km.ua

******************************

Впровадження в систему роботи

керівників гуртків позашкільного закладу методичних інновації  

******************

НА ДОПОМОГУ КЛАСНОМУ КЕРІВНИКУ,

ОРГАНІЗАТОРУ ВИХОВНОЇ РОБОТИ

НОВИНКИ МЕТОДИЧНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

«Виховна діяльність класного керівника: соціально – методологічний концепт»,
упорядники Берека В.Є., Іова В.Ю., м. Камянець-Подільський 2016.
Рекомендовано комісією з питань інноваційної діяльності та дослідно-експериментальної роботи з проблем виховання Науково – методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки України №23 від 08.09.2015 р.
У посібнику розкривається соціально – педагогічні умови особистісного розвитку та виховання учнів, окреслюють технологічні складові компетентної діяльності класного керівника. Змістовне поле посібника вміщує програму спецкурсу для класних керівників у системі післядипломної освіти, методичний кейс, модульну добірку інформаційно-ресурсних матеріалів з питання реалізації завдань патріотичного та правового виховання. Презентовано інноваційні методи та досвід виховної роботи педагогічних колективів Хмельниччини щодо реалізації програми «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України».
Посібник адресований широкому колу педагогів, класних керівників, вихователів, педагогів – організаторів, студентів педагогічних навчальних закладів.
(При необхідності для користування даний посібник є РБТДЮ, у методиста Хмиз Л.)

Форма входу
Пошук
Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Архів записів
Друзі сайту


Copyright MyCorp © 2024