Головна | Реєстрація | Вхід | RSS Середа, 17.01.2018, 22:47

Ізяславський районний Будинок творчості дітей та юнацтва

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Мала академія наук

Ізяславська районна філія ХТВ МАН України

         Мала академія наук учнівської молоді є вагомим досягненням позашкільної освіти в регіоні, що забезпечує процеси розвитку здібностей учнів; виявлення та відбору обдарованих дітей; духовного, інтелектуального, творчого розвитку підростаючого покоління; створення умов для соціального та професійного самовизначення особистості; виховання майбутньої творчої та наукової зміни.

          Ізяславська районна філія ХТВ МАН України є багаторівневою, цілісною, інтегрованою, відкритою, багатофункціональною освітньою системою, що об’єднує 5 наукових товариств та 15 наукових осередків.

         Відповідно до свого головного завдання – реалізації заходів щодо роботи з обдарованими дітьми та молоддю – районна філія виконує загальнодержавні функції, координуючи дослідницько-експериментальний напрям позашкільної освіти в регіоні.

        Становлення та унормування правового статусу ПНЗ ІМАН відділу освіти, молоді та спорту Ізяславської РДА відбулися в декілька етапів:

-                  1997 р. – створення наукового осередку на базі Клубівської ЗОШ I-III ст.;

-                  2003 р. – створення Ізяславської районної філії Хмельницького територіального відділення МАН України;

       Відтак, організація науково-дослідницької роботи в районі започаткувалася в 1997 році Ковальчуком Валерієм Віталійовичем, вчителем історії і правознавства Клубівської ЗОШ І-ІІІ ступенів, який з 2001 по 2006 рр. підготував 6 переможців і призерів II етапу конкурсу-захисту наукових робіт. У 2004 році, крім Клубівського осередку Ізяславської філії Хмельницького територіального відділення МАН України, долучаються до роботи з обдарованими дітьми та молоддю Ізяславський НВК«ЗОШ І – Ш ст. №2, ліцей» та Ізяславський НВК «ЗОШ П – Ш ст.№5, гімназія».

       У 2006 році розширюється мережа, в складі філії діяли 3 шкільні наукові товариства (Ізяславський НВК «ЗОШ І – Ш ст. № 2, ліцей», Ізяславський НВК «ЗОШ П – Ш ст.№5, гімназія», Радошівський НВК «ЗОШ І – Ш ст., ліцей») та 11 наукових осередків.

      Протягом 2011-2012 н.р. в структурі філії діяло 11 наукових відділень які охоплювали 26 секцій. В Ізяславському НВК «ЗОШ І – Ш ст. № 2, ліцей займатися науковими роботами починають учні початкової школи (філологічний та природничий напрям).

      Отже, постійно оновлюється структура наукових відділень та секцій, за якими відбувається І етап Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів. Якщо у 2004 р. він проводився у 5 наукових відділеннях, то в 2013 р. він був організований у 29 секціях 11 наукових відділень.

    В поточному році, організаційна структура ПНЗ ІМАН включає 5 наукових товариств (Ізяславський НВК«ЗОШ І – Ш ст.№2, ліцей»,  Ізяславський НВК «ЗОШ П – Ш ст.№5, гімназія», Радошівський НВК «ЗОШ І – Ш ст., ліцей», Плужненський НВК «ЗОШ І-ІІІ ст., гімназія», Ізяславська ЗОШ І-ІІІ ст. № 1 ) та 15 наукових осередків.

    Серед основних форм і методів роботи з обдарованими учнями вчителі виокремлюють групові заняття, роботу в малих групах та індивідуальні заняття. Вибір методів роботи щодо організації науково-дослідницької діяльності учнів залежить від вчителя, його творчого потенціалу, професійної компетентності, та індивідуальних особливостей учня.

   Відтак, в середовищі МАН усі учасники навчально-виховного процесу, насамперед, мають  орієнтуватися  в  широкому  спектрі  сучасних  інноваційних технологій, напрямів, не втрачати час на відкриття вже відомого, а шукати свої шляхи та набувати власний педагогічний досвід.

                                                                          

                                                                                                 Ніколайчук Н., методист ІРБТДЮ, відповідальна за роботу районного наукового товариства

Семінар-практикум «Науково-дослідницька діяльність учнів основної й старшої школи: особливості організації в навчальний і позанавчальний час»

            29 жовтня 2014 р. відбувся семінар-практикум протягом якого вчителі-керівники науково-дослідницьких робіт обмінялися досвідом роботи. Семінар розпочався виступом методиста Ізяславського районного БТД Н. М. Ніколайчук, яка наголосила на необхідності обміну досвідом, адже, це – важливий аспект у роботі сучасного педагога. Під час свого виступу Наталія Михайлівна зазначила: «Понад 70 років у позашкільних навчальних закладах України розвивається дослідницько-експериментальний напрям. В нашому районі організація науково-дослідницької роботи започаткувалася в 1997 році Ковальчуком Валерієм Віталійовичем, вчителем історії і правознавства Клубівської ЗОШ І-ІІІ ступенів, який з 2001 по 2006 рр. підготував 6 переможців і призерів II етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту наукових робіт».

            У своєму виступі Валерій Віталійович, вчитель-керівник секції «Історія України» акцентував увагу на необхідності пошуку нових підходів до організації навчально-виховного процесу в МАН. Основною формою діяльності, на думку Валерія Віталійовича, має бути індивідуальна форма роботи, робити ставку на масовість тут не доцільно. Якщо ще кілька років тому в школі навчалося 360 учнів, то на даний час – 140, а тому, приблизно раз на п’ять років зустрічаються дійсно здібні до наукової діяльності учні. Також в своєму виступі вчитель акцентував увагу на необхідності співпраці та спілкуванні з батьками учнів-членів МАН.

            Кудрей Світлана Олексіївна, вчитель математики та інформатики Ізяславського НВК «ЗОШ ІІ – ІІІ ст.№5, гімназія» звернула увагу присутніх на те, що, перш за все, ­– особистість учня, а головне завдання вчителя – познайомити учнівську молодь з основами науково-дослідницької роботи. Займаючись в Малій академії учні отримують безцінний досвід. Щодо  перевірки рівня знань з базових дисциплін, Світлана Олексіївна вважає, що написання контрольної роботи з математики у відповідному відділенні є виправданим, але з біології чи історії України для учнів, що займаються, наприклад, у секції «Психологія» не зовсім обґрунтоване.

Васильчук Зоя Михайлівна, вчитель історії  Плужненського НВК «ЗОШ І-ІІІ ст., гімназія», керівник секції «Історичне краєзнавство» ознайомила присутніх з особливостями роботи в архівах, з основними етапами написання роботи , її структурою. Зокрема, досить ґрунтовно окреслила основні аспекти написання вступу.

            Герасимчук Наталія Ростиславівна, практичний психолог Ізяславського НВК «ЗОШ ІІ – ІІІ ст.№5, гімназія», яка починаючи з 2006 року займається з учнями у секції «Психологія». Досить детально Наталія Ростиславівна ознайомила з календарним плануванням роботи наукової секції, а також, особливостями проведення тренінгових та корекційних занять для учнів, які беруть участь у роботі шкільних наукових товариствах та осередках.

Учасники семінару брали активну участь у відкритих діалогах  та обмінювалися досвідом роботи. 

 

 

Районний етап Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів

Ізяславської районної філії Хмельницького територіального відділення Малої академії наук України.

         Районний етап Конкурсу-захисту розпочався з заочного оцінювання науково-дослідницьких робіт 02.12.2014 р., на базі Ізяславської ЗОШ I–III ст. № 1. 9 грудня 2014 року Конкурс-захист науково-дослідницьких робіт проходив по відділеннях «Літературознавства, фольклористики та мистецтвознавства», «Мовознавства» на базі Ізяславського НВК «ЗОШІ-ІП ст. № 2, ліцей» ім. М.Островського та відділень «Історії», «Наук про Землю», «Економіки» на базі Ізяславського НВК «ЗОШ ІІ-ІП ст. № 5, гімназія». 10 грудня 2014 року відбувся Конкурс-захист по відділеннях «Хімії та біології», «Екології та аграрних наук» на базі Ізяславського НВК «ЗОШ ІІ-ІП ст. № 5, гімназія» та відділеннях «Математики», «Фізики і астрономії», «Технічних наук»  на базі Ізяславського НВК «ЗОШ І-ІП ст. № 2, ліцей» ім. М.Островського. Дирекції  загальноосвітніх навчальних закладів, взяли активну участь в організації Конкурсу-захисту, роботі предметних комісій та журі І етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України.

        На I етап Конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт було представлено 35 наукових робіт, з них по відділеннях: Мовознавства – 5, Літературознавства – 8, фольклористики та мистецтвознавства, Історії – 6, Наук про землю – 2, Технічних наук – 1, Математики – 5, Фізики і астрономії – 1, Економіки – 1, Хімії та біології – 4, Екології та аграрних наук – 2.

     Під час захисту учні демонстрували значну теоретичну підготовку, брали участь у дебатах (обговорення проблемних  аспектів робіт) за певною тематикою досліджень. Учасники Конкурсу доводили  аргументованість вибору теми дослідження, розкривали її з урахуванням власного вкладу дослідника; виявляли чіткість, логічність та послідовність викладення матеріалу, етикет та культуру спілкування; виявляли інтерес до наукових розробок інших учасників.

     Кваліфіковане журі коментувало виступи, давали поради щодо вдосконалення текстів наукових робіт та, враховуючи високий рівень підготовки окремих досліджень, цікаву та актуальну тематику робіт.

До участі в обласному етапі Конкурсу журі рекомендувало у різних секціях таких конкурсантів:

ВІТАЄМО ПЕРЕМОЖЦІВ!

Робота з обдарованими і здібними дітьми в загальноосвітніх навчальних закладах

          25 березня в приміщенні Ізяславського районного Будинку творчості дітей та юнацтва відбувся педагогічний міст, присвячений питанням роботи з обдарованими та здібними дітьми.

          Своїми напрацюваннями із колегами ділилися  педагогічні працівники загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів, зокрема, вчителі-керівники секцій Ізяславської районної філії ХТВ МАН УкраїниСовпенець Р. М., заступник директора з навчально-методичної роботи, відповідальна за роботу наукового товариства Ізяславського НВК «ЗОШ ІІ – ІІІ ст. № 5, гімназія», Колоднюк Лариса Василівна,  вчитель біології, керівник секції «Екологія» Ліщанської ЗОШ І-ІІІ ступенів, Стецюк Людмила Валеріївна, практичний психолог Ізяславського НВК «ЗОШ І – ІІІ ст. №2, ліцей», ім. М. Островського,  керівник секції «Психологія».

   Виступаючи перед присутніми, Совпенець Руслана Миколаївна узагальнила систему роботи з   обдарованими та здібними дітьми в умовах освітнього простору гімназії, обґрунтувала проблему над якою працює заклад та   презентувала модель роботи з обдарованими дітьми. Цікавим завершенням виступу стала віртуальна екскурсія по музею асоціації «Талант+Талант».

         Колоднюк Лариса Василівна у своєму виступі акцентувала увагу на учнях-гуртківцях, призерах I та II етапів Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт: Драйна Богдан Романович – досліджує проблему фітобіологічного забруднення лучного та болотного флористичних комплексів гідрологічного заказника місцевого значення «Хоморські заплави»; Іванчук Іванна Володимирівна – вивчала особливості розселення бобра річкового на меліоративних каналах, ставку та річці Хомора; Захарчук Тетяна Миколаївна – досліджувала історію гніздування та збереження білого лелеки в долині річки Хомора.

.

       Відрізнявся динамічністю виступ Стецюк Людмили Валеріївни, яка ознайомила присутніх з особливостями обдарованих дітей, зокрема, їхніми здібностями. Розглядалися такі запитання: як помітити обдаровану дитину, як психолог виявляє здібних дітей? Були озвучені рекомендації педагогам та батькам щодо роботи з обдарованою учнівською молоддю.

 

ЛОГІКА НАУКОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ

            22 жовтня на базі Ізяславського районного  Будинку творчості дітей та юнацтва відбувся семінар-практикум «Логіка наукового дослідження». Проводила цей  семінар-практикум методист Ізяславського районного БТДЮ, відповідальна за роботу районної філії МАН України Ніколайчук Н. М.

              Враховуючи важливість та актуальність тематики семінар-практикуму, до участі в ньому були запрошені  вчителі – керівники секцій Ізяславської районної філії МАН.

        В теоретичній частині семінару, Ніколайчук Н. М. звернула увагу присутніх на критерії науковості роботи, що усі компоненти наукового апарату педагогічного дослідження тісно взаємопов'язані і являють собою методологічні категорії. І вони ніби доповнюють і коректують один одного. Будь-яке дослідження повинно бути чітко окресленим, мати певне спрямування та визначену тему.

        Особливо дискусійно тривала практична частина семінару. Вчителі – керівники секцій  мали змогу ознайомитися з прикладом змістовного наукового апарату роботи. А також чітко окреслили вимоги до формулювання теми дослідження, визначення об’єкта та предмета дослідження, обґрунтування актуальності дослідження тощо.

 

 

Де народжується наукова еліта? Хто її виховує і навчає?

      У звичайних школах, гімназіях і ліцеях нашого міста і району досвідчені учителі кожного дня віддають свої знання та вміння усім, хто приходить вчитися. Але серед звичайних учнів завжди виділяються ті, хто вміє більше засвоїти знань, умінь і, найголовніше, науково їх опрацювати. 18 грудня традиційно у м. Ізяслав пройшов І етап Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Хмельницького територіального відділення МАН.

     Учні навчальних закладів міста та району представляли свої наукові роботи, над якими працювали протягом три­валого часу.

     Кожна тема по-своєму була цікавою, актуальною і заслу­говувала на визнання. Радувало те, що учасники конкурсу свої теми розкривали, досліджували, пов'язуючи із про­блемами нашого часу. В очах присутніх відчувались сльо­зи, коли учні згадували війну на Сході, коли розкривали образ Богородиці, коли говорили про віру і Божу ласку для нашої держави.

     Здається, що ще діти, але уже по-дорослому доводили актуальність своїх робіт, аргументували вибір теми дослід­ження. Усі були пройняті гордістю за сучасне молоде поко­ління і вірою, що такі діти зможуть дати іншу свідомість для нації, зможуть поповнити інтелект держави, стати її майбутнім.

Учасники конкурсу показали високий етикет та культуру спілкування.

      Що ще треба для вчителя – керівника проекту науково-дослідницької роботи? Звичайно, гордість за своїх вихо­ванців, радість за результати своєї роботи. Важко визначи­ти найкращих. Але за результатами тестування, захисту на­укових робіт журі визначило найкращих у Всеукраїнському конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт учнів – членів Хмельницького територіального відділення Малої академії наук. Перші місця отримали:

Ірина Ковальчук, учениця 10 класу НВКЗОШ ІІ-ІІІ ст. №5; Ілона Лагоднюк, учениця 11 класу НВК ЗОНІ ІІ -ІІІ ст. №5; Діана Голудзяк, учениця 9 класу НВК ЗОНІ ІІ -Ш ст. №5; Вікторія Шевчук, учениця 10 класу НВК ЗОШ І-ІМ ст. №2; Юлія Стасюк, учениця 9 класу НВК ЗОШ І-ІІІ ст. №2; Марія Чахно, учениця 11 класу НВК ЗОШ І-ІІІ ст. №2; Лілія Хотячук, учениця 9 класу НВК ЗОШ І-ІІІ ст. №2; Максим Сльозкін, учень 11 класу НВК ЗОШ ІІ-ІІІ ст. №5; Андрій Шрейдер, учень 11 класу Новосільської ЗОШ I-III ст.; Ангеліна Кудрей, учениця 11 класу НВК ЗОШ ІІ-ІІІ ст. №5; Анастасія Смусь, учениця 9 класу Білівського НВК ЗОШ І-ІІІ ст. – д/с; Яна Беднарська, учениця 9 класу Плужненського НВК ЗОШ І-ІІІ ст. - біологія; Марина Дзуг, учениця 11 класу НВК ЗОШ ІІ-ІІІ ст. №5; Ірина Терещук, учениця 11 класу НВК ЗОШ І-ІІІ ст. №2; Лілія Безкоровайна, учениця 10 класу Ліщанської ЗОШ І-ІІІ ст.;Тетяна Король, учениця 10 класу Радошівської ЗОШ І-ІІІ ст.

       Ці учні будуть представляти наш району у м. Хмельниць­кому на II етапі Всеукраїнського конкурсу-захисту. Надіємо­ся, що їх роботи достойно будуть підтримані і оцінені на обласному конкурсі.

В. Сукач-Цивінська,

керівник гуртка «Юний журналіст»

*************************************************************************************************************************************************************

І етап Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України 2016/2017 навчальний рік

         З метою виявлення, підтримки обдарованої учнівської молоді, залучення її до наукових досліджень та створення умов для самореалізації творчої особистості в сучасному суспільстві, на виконання наказу відділу освіти від 05.12.2016 № 300-н «Про проведення I етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Ізяславського районного товариства учнів ХТВ МАН України в 2016/2017 н.р.» 20 та 21 грудня  2016 року на базі Ізяславського НВК «ЗОШ І-ІII ст. № 2, ліцей» ім. О. Кушнірука, Ізяславського НВК «ЗОШ І-III ст. № 5 ім. О. П. Онищука, гімназія» проведений районний етап Всеукраїнського конкурсу-захисту учнівських науково-дослідницьких робіт учнів-членів Ізяславського районного наукового товариства учнів. 

       Перший конкурсний день відкрили та привітали учасників учні Ізяславського НВК «ЗОШ І-ІII ст. № 2, ліцей» ім. О. Кушнірука.

       Для участі у конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт подали заявки 33 учні 8-11 класів із 12 загальноосвітніх навчальних закладів району. Слухачі захищали роботи з різних тем у відділеннях: «Мовознавства», «Літературознавства фольклористики та мистецтвознавства», «Філософії та суспільствознавства», «Історії», «Комп'ютерних наук», «Математики», «Математики», «Хімії та біології», «Екології та аграрних наук».Учасників конкурсу привітала Пилипчук Валентина Віталіївна, начальник відділу освіти, молоді та спорту Ізяславської райдержадміністрації та вручила манівцям солодкі подарунки.

       На підставі рішення журі були визначені переможці конкурсу, що візьмуть участь у ІІ обласному етапі конкурсу:

1. Ліщук Юлія Олександрівна, учениця 11 класу Плужненського НВК «ЗОШ I-III ступенів, гімназія , ім. Бортника Р. Й.». Керівник: Гонгало Наталія Павлівна, вчитель англійської мови.

2. Козенюк Мар’яна Олександрівна, учениця 11 класу Плужненського НВК «ЗОШ I-III ступенів, гімназія , ім. Бортника Р. Й.». Керівник: Чешихина Світлана Францівна, вчитель російської мови та зарубіжної літератури.

3. Голудзяк Діана Сергіївна, учениця 10 класу  Ізяславського НВК «ЗОШ I-IIIст. №5 ім.О.П.Онищука,гімназія». Керівники: Блажко Надія Миколаївна, вчитель  трудового навчання, Совпенець Р.М., вчитель української мови та літератури.

4. Петрученко Дарина Русланівна, учениця 10 класу  Ізяславського НВК «ЗОШ I-IIIст. №5 ім.О.П.Онищука,гімназія». Керівник: Москалюк Галина Анатоліївна,  вчитель української мови та літератури.

5. Альохіна Олександра Вячеславівна, учениця 11класу Радошівської ЗОШ І-ІІІ ст. Керівник: Фещук Наталія Вікторівна, вчитель російської мови та зарубіжної літератури.

6. Яцкова Марія Вікторівна, учениця 10 класу Ізяславського НВК «ЗОШ I-III ст. №2, ліцей» ім. О. Кушнірука. Керівник: Куліш Оксана Дмитрівна, вчитель російської мови та літератури.

7. Тукало Юлія Петрівна, учениця 10 класу Ізяславського НВК «ЗОШ I-IIIст. №5 ім.О.П.Онищука,гімназія». Керівник: Заріцька Леся Степанівна, вчитель української мови та літератури.

8. Корнійчук Яна Олександрівна, учениця 11 класу Ізяславського НВК «ЗОШ I-III ст. №2, ліцей» ім. О. Кушнірука. Керівник: Розомюк Наталія Петрівна, вчитель історії.

9. Березна Анастасія Миколаївна, учениця 11 клас Ізяславського НВК «ЗОШ I-III ст. №2, ліцей» ім. О. Кушнірука. Керівник: Розомюк Наталія Петрівна, вчитель історії.

10. Семьонова Поліна Дмитрівна, учениця 9 класу Ізяславського НВК «ЗОШ I-IIIст. №5 ім.О.П.Онищука,гімназія». Керівник: Задворний Олексій Костянтинович, вчитель інформатики.

11. Капітанець Степан Олександрович, учень 11 класу Білогородської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів. Керівник: Бондарук Ганна Василівна,  вчитель математики.

12. Самосюк Олександра Андріївна, учениця 11 класу Ізяславського НВК «ЗОШ I-III ст. №2, ліцей» ім. О. Кушнірука. Керівник: Демянчук Яна Валеріївна, вчитель економіки.

13.Шевцова Юлія Миколаївна, учениця 11 класу Ізяславського НВК «ЗОШ I-IIIст. №5 ім.О.П.Онищука,гімназія». Керівник: Рабчевська Олена Романівна, вчитель біології.

14.Гаврилюк Дар’я  Юріївна, учениця 11 класу Ізяславської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1. Керівник: Замойська Галина Миколаївна, практичний психолог.

15. Безкоровайна Лілія Володимирівна, учениця 11 класу  Ліщанської ЗОШ І – ІІІ ст. Керівник: Колоднюк Лариса Василівна, вчитель біології.

16. Новак Олександр Миколайович, учень11 класу  Радошівської ЗОШ І-ІІІ ст. Керівник: Жинська Марія Павлівна, вчитель біології та екології.

Вітаємо переможців, керівників, колективи навчальних закладів та батьків!

 

ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ З МАТЕМАТИКИ  В РЕЖИМІ ON-LINE

     08 лютого 2017 року на базі Ізяславського НВК «ЗОШ I-IIIст. №5 ім.О.П.Онищука,гімназія» відбулося оцінювання навчальних досягнень з математики у наукових відділеннях комп’ютерних наук, математики та економіки  в режимі on-line. Варто зазначити, що в такому форматі  контрольна робота ІІ етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Хмельницького територіального відділення МАН України проводиться  вперше.

     Вхід на сайт, скачування, розархівування та друкування контрольних завдань відбувалися в режимі відео спостереження, в аудиторії увесь цей час присутніми були 3 особи (завідувач методкабінетом, відповідальний призначений за проведення оцінювання  та відповідальний за роботу техніки).

     Координаційним центром проведення on-line контрольної роботи став Хмельницький обласний центр науково-технічної творчості учнівської молоді.


НАУКОВА СКАРБНИЧКА ІЗЯСЛАВЩИНИ ПОПОВНИЛАСЯ НОВИМИ ПЕРЕМОГАМИ

З 08 по 12 лютого 2017 року у м. Хмельницькому відбувся  обласний етап Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України для учасників дванадцяти наукових напрямів. Ізяславський район представляла команда у кількості  шістнадцяти учасників.

Пройшовши усі етапи змагань, ІІ місце у секції «Екологія» посіла Безкоровайна Лілія Володимирівна, учениця 11 класу Ліщанської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів (науковий керівник: Колоднюк Л. В., вчитель біології), у секції «Історичне краєзнавство» – Корнійчук Яна Олександрівна, учениця 11 класу Ізяславського навчально-виховного комплексу "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2, ліцей" ім. О. Кушнірука (науковий керівник: Розомюк Н. П., вчитель історії).

ІІІ місце посіли:

  • Шевцова Юлія Миколаївна, учениця 11 класу Ізяславського навчально-виховного комплексу "Загальноосвітня школа I-III ступенів №5 ім.О.П.Онищука, гімназія" у секції «Валеологія» (науковий керівник: Рабчевська О. Р., вчитель біології );
  • Березна Анастасія Миколаївна, учениця 11 класу Ізяславського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2, ліцей» ім. Олександра Кушнірука у секції «Теологія, релігієзнавство та історія релігії» (науковий керівник: Розомюк Н. П., вчитель історії);
  • Ліщук Юлія Олександрівна, учениця 11 класу Плужненського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, гімназія» у секції «Англійська мова» (науковий керівник: Гонгало Н. П., вчитель англійської мови).

Крім того, варто відзначити Альохіну Олександру Вячеславівну, ученицю 11 класу Радошівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів (секція «Зарубіжна література», науковий керівник: Фещук Н. В., вчитель російської мови та зарубіжної літератури), яка набрала необхідну кількість балів, однак кількість призових місць може становити не більше 50 відсотків від загальної кількості учасників у секції.

Юні науковці Ізяславщини мали змогу продемонструвати свої здібності, вміння та знання. Вони не лише презентували результати своїх досліджень, а й здобували корисний досвід для подальшої науково-дослідницької діяльності.

Вітаємо юних дослідників та бажаємо їм успіхів!!!


Інструктивно-методична нарада для керівників наукових секцій

       З метою узагальнення підсумків роботи науково-дослідницького напряму позашкільної освіти та подальшої активізації роботи з обдарованою учнівською молоддю 31 березня 2017 року на базі Ізяславської ЗОШ I-III ст. №1 відбулася інструктивно-методична нарада для керівників наукових секцій, відповідальних за роботу шкільних наукових  товариств на тему: «Про підсумки проведення Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України в 2016/2017 н.р. році».

        Методист районного БТДЮ, відповідальна за діяльність Ізясласького районного наукового товариства учнів ХТВ МАН України Ніколайчук Н. М. проаналізувала результати проведення І та ІІ етапів конкурсу-захисту. У своєму виступі детально підсумувала участь в  обласних та всеукраїнських  масових заходах науково-дослідницького напряму. Надала рекомендації щодо планування та обліку роботи гуртків. У підсумках наради окреслено основні завдання діяльності наукових осередків на завершення 2016/2017 навчального року.

ІНСТРУКТИВНО-МЕТОДИЧНА НАРАДА ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ, ЯКІ Є КЕРІВНИКАМИ УЧНІВСЬКИХ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКИХ РОБІТ

         На виконання плану роботи Ізяславського районного наукового товариства учнів, з метою якісної підготовки до I етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту 02.11.2017р. на базі Ізяславської загальноосвітньої школи № 1 відбулася інструктивно-методична нарада під керівництвом методиста Будинку творчості дітей та юнацтва, відповідальної за діяльність районного наукового товариства учнів. Участь в заході прийняли вчителі – керівники науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук.

       Учасники наради обговорили основні критерії, яким мають відповідати доповідь і виступ, принципи їх побудови та спеціальні прийоми привернення й утримання уваги. Кожна частина промови має свої особливості, які треба врахувати, готуючи науковий текст.

    Крім цього, під час зібрання здійснено детальний аналіз орієнтовної схеми презентації до науково-дослідної роботи. Після осмислення структури, особливостей побудови, розповсюджених помилок та зовнішнього оформлення презентації  відбулося обговорення демонстрації НЦ МАН України «Антипрезентація». Відтак учасники мали змогу побачити те, чого потрібно уникати та що врахувати, створюючи презентаційні слайди.

      Оскільки, будь-яке наукове дослідження містить список використаних джерел, що вимагає вміння складати відомості про джерела, було розглянуто  вимоги, зазначені у стандарті ДСТУ 8302:2015.

      По завершенню керівники мали можливість отримати індивідуальні консультації з питань науково-дослідницької діяльності та підготовки у написанні учнівських наукових робіт.

Форма входу
Пошук
Календар
«  Січень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Архів записів
Друзі сайту


Copyright MyCorp © 2018